تاریخ انتشار: 1403/03/23 17:40
کد خبر: 884

هوادار با استقلال وارد دعوای حقوقی شد!/پای خالدآبادی در میان است!

بخش حقوقی باشگاه هوادار شکایت خود را بابت طلب پرحاشیه خود از باشگاه استقلال بابت مبلغ رضایت نامه محمدرضا خالدآبادی به زودی ثبت می‌کند.
هوادار با استقلال وارد دعوای حقوقی شد!/پای خالدآبادی در میان است!

به گزارش فرتاک ورزشی

 پیش فصل گذشته و در نقل و انتقالات تابستانی بود که هواداری‌ها بابت صدور رضایت نامه محمدرضا خالدآبادی گلر جوان خودشان که همزمان از سوی سرخابی‌های پایتخت با پیشنهاد رسمی مواجه شده بود، دو فقره چک جمعا به ارزش ۹ میلیارد تومان دریافت کردند و با انتقال بازیکن خود که مورد توجه جدی و مشترک جواد نکونام و علی خطیر قرار داشت به باشگاه استقلال موافقت کردند.

اما صبر هواداری‌ها بالاخره بابت عدم ایفای تعهد مالی و پاس نشدن چک‌های برگشت خورده باشگاه استقلال به سر رسیده است و مراجعه پی در پی و گاه و بی گاه مدیران آبی‌ها نزد مالک باشگاه هوادار جهت گرفتن مهلت بیشتر به بهانه بی‌پولی نیز کارساز نبوده و با ادامه بدقولی‌های‌شان دیگر چاره کار نخواهد بود. حالا بنفش‌ها پس از ماه‌ها و با واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس رسما شکایت خود را نگارش کرده و در نخستین روزهای کاری به نهادهای مربوطه ارسال خواهند کرد.

یکی از مدیران باشگاه هوادار در این خصوص می‌گوید: حساب‌های باشگاه استقلال که با برگشت خوردن چک‌های کشیده شده‌شان مسدود شده و حالا کاملا مجموعه مذکور زیر نظر سازمان بورس اداره می‌شود، در شرایط معمول و مطابق حداقلی‌ترین قوانین بانکی کشورمان نیز نمی‌توانند و نباید به فعالیت‌های مالی خود در کمال تعجب و به آسانی ادامه دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/2l56e4

آخرین اخبار