تاریخ انتشار: 1403/03/29 07:14
یورو 2024
کد خبر: 1101

طعنه به امباپه: کمکت کردم چون مثل تو نیستم!

پاتریک پنتز، دروازه‌بان تیم ملی اتریش، درباره صحنه‌ مصدومیت کیلیان امباپه صحبت کرده است.
طعنه به امباپه: کمکت کردم چون مثل تو نیستم!

به گزارش فرتاک ورزشی

یکی از لحظات شوکه کننده رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ تا به این جای کار در بازی تیم ملی فرانسه و اتریش رخ داد که برخورد شدید بین امباپه و کوین دانسو، مدافع تیم ملی اتریش، بود که منجر به مصدومیت شدید این بازیکن شد.

این ستاره فرانسوی پس از این برخورد روی زمین افتاد. بینی او شکسته بود و به شدت خونریزی می‌کرد و همین باعث شد که دروازه‌بان تیم ملی اتریش فورا به اعضای کادر پزشکی فرانسه اشاره کند و از آنها برای حضور در زمین و کمک به این بازیکن کمک بخواهد.

کیلیان امباپه

پنتز پس از پایان بازی درباره این صحنه گفت: «من فقط دیدم که صورت او غرق خون شد. شما هیچوقت نمی‌دانید که این یک زخم ساده است یا اتفاق بدتری رخ داده است. پس از این که خون را دیدم، منصانه رفتار کردم - درست برعکس او!»

اشاره این بازیکن در واقع به رفتار امباپه است که برای دقایق طولانی در زمین تحت درمان بود، اما پس از آن حاضر به ترک زمین نشد و باعث شد که وقت بازی تلف شود و خیل مانزانو هم به عنوان داور بحثی با او داشت و کارت زردی به او نشان داد.

دروازه‌بان اتریش در این باره اضافه کرد: «این دیوانه‌کننده است. شما واقعا دوست ندارید که چنین صحنه‌هایی را در رقابتی مانند یورو ببینید. باید بگویم که امباپه یک مهاجم کاملا معمولی مثل هر مهاجم دیگری است. فقط از بقیه سریع‌تر است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/36eyy2

آخرین اخبار