تاریخ انتشار: 1403/03/25 10:03
فرهاد کاری کرد کارستان و سرش بالاست
کد خبر: 916

مقایسه جالب مجیدی و نکونام از زبان وریا

وریا غفوری در حاشیه کلاس امروز مربیگری، به صحبت درباره فرهاد مجیدی پرداخت.
مقایسه جالب مجیدی و نکونام از زبان وریا

به گزارش فرتاک ورزشی

چند روز پیش بود که وریا غفوری در مصاحبه جنجالی با "ورزش سه"، به صحبت درخصوص جواد نکونام و آینده او روی نیمکت استقلال پرداخت. کاپیتان سابق آبی‌ها اعتقاد داشت که بهتر است فرد دیگری هدایت این تیم را برعهده بگیرد که صحبت‌های او واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

اظهارات وریا با موافقین و مخالفین زیادی همراه بود. او امروز در کلاس مربیگری درجه A آسیا حضور یافت و در جمع خبرنگاران به صحبت درخصوص استقلال پرداخت که بخشی از مصاحبه او نیز قابل توجه بود.

غفوری که در لیگ بیست و یکم و زیر نظر مجیدی موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد، در واکنش به سوالی درخصوص مقایسه جواد نکونام و فرهاد مجیدی به تمجید از سرمربی سابق خود پرداخت.

وریا گفت: من دوست ندارم امروز در مورد تفاوت‌ها صحبت کنم. برای من، فرهاد مجیدی یک شخصیت فوق‌العاده قابل احترام است. او کاری کرد کارستان. او رکورد زد، قهرمانی به دست آورد و سرش بالاست.

کاپیتان سابق آبی‌ها ادامه داد: نه فقط من بلکه وظیفه تمامی اهالی فوتبال است که با احترام در مورد مجیدی صحبت شود. او در قلب هواداران استقلال جایگاه خودش را دارد.

غفوری در پایان گفت: من نمی‌خواهم مقایسه کنم، امیدوارم در انتها، مدیران و کسانی که امروز برای استقلال تصمیم گیرنده هستند، به نتایجی برسند که تیم بتواند رشد کند و ارتقا یابد و در انتها به جام برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/4p5k62

آخرین اخبار