تاریخ انتشار: 1403/03/23 11:25
می‌خواهم بهترین بازیکن شوم
کد خبر: 849

هشدار امباپه به وینیسیوس و بلینگام

کیلیان امباپه انگیزه فراوانی برای یورو 2024 دارد و گفت که می‌خواهد قهرمان بازی ها و بهترین بازیکن جهان شود. هشداری برای دو مدعی دیگر توپ طلا یعنی وینی و بلینگام.
هشدار امباپه به وینیسیوس و بلینگام

به گزارش فرتاک ورزشی

 تیم ملی فرانسه به عنوان یک مدعی بزرگ وارد یورو 2024 خواهد شد و می‌خواهد در خاک آلمان عنوان قهرمانی را کسب کند. افتخاری که آخرین بار فرانسه در سال 2000 کسب کرده است.
ستاره فرانسه در این بازی‌ها کیلیان امباپه است که بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد. مهاجم جدید رئال در مصاحبه با بیلد از انگیزه بالای خود و تیمش خبر داد: «همه می‌دانند که قهرمانی در یورو چقدر سخت است، زیرا همه تیم‌ها بسیار قوی هستند. ما می‌توانیم گروه سختی که در آن قرار داریم را مثال بزنیم که چیزی دیوانه کننده است. باید گام به گام پیش برویم و هر بازی دشوار خواهد بود، اما ما برای این چالش آماده‌ایم.»

امباپه ادامه داد: «ما برای تاریخ‌سازی به آلمان آمده‌ایم. ماموریت ما همین است و آماده‌ایم. تشنه موفقیت هستیم و می‌دانیم که باید چه کاری در این مسیر انجام دهیم. اگر جام را به خانه ببریم، دستاورد فوق العاده ای برای کشورمان خواهد بود.»

امباپه همچنین گفت که می‌خواهد بهترین بازیکن جام شود: «هدفم قهرمانی با فرانسه و کسب عنوان بهترین بازیکن است. من همیشه می‌خواهم بهترین بازیکن دنیا باشم و میراثی از خودم به جا بگذارم.»

فرانسه اولین بازی خود در این رقابت‌ها را 5 روز بعد برابر اتریش در دوسلدورف آغاز می‌کند و سپس برابر هلند و لهستان به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/36er92

آخرین اخبار