تاریخ انتشار: 1403/03/25 22:27
کد خبر: 950

تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شد/ حذف این اسامی از بین گزینه‌ها

پرسپولیس بعد از رفتن اوسمار ویه را هنوز نتوانسته است گزینه جانشین او را مشخص کند.
تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص شد/ حذف این اسامی از بین گزینه‌ها

حمید محبی؛ نتایج فوق العاده خوب اوسمار ویه‌را در نهایت به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم ختم شد تا نبود یحیی به فراموشی سپرده شود.

نیم فصل اول که به پایان رسید یحیی از این تیم جدا شد و مدیران باشگاه بعد از کلی بررسی در نهایت به حضور دستیار گل محمدی برای نشستن روی نیمکت سرخ پوشان رضایت دادند تا اوسمار ویه‌را در 15بازی نیم فصل دوم سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد که همین موضوع در ابتدا با واکنش منفی هواداران پرسپولیس همراه بود و آنها بر این تصور بودند که در نبود یحیی حداقل شاهد حضور برانکو خواهند بود که این گونه نشد و در نهایت نیم فصل دوم لیگ را سرخ پوشان با اوسمار آغاز کردند.

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در نیم فصل نخست از  ۱۵ بازی، ۸ برد، ۶ مساوی، یک باخت، ۱۹ گل زده، ۱۰ گل خورده و ۳۰ امتیاز کسب کرده بود.

در نیم فصل دوم تحت هدایت اوسمار ویه‌را سرخ پوشان پایتخت توانستند از ۱۵ بازی انجام شده، ۱۲ برد، ۲ مساوی، یک باخت، ۲۶ گل زده، ۸ گل خورده و ۳۸ امتیاز کسب کنند که با همین عملکرد درخشان در نیم فصل دوم آنها با 68 امتیاز  قهرمانی فصل قبل را تکرار کردند.

اما این پایان ماجرا نبود و بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر در فصل گذشته شاهد جدایی اوسمار ویه‌را از این تیم بودیم تا مدیران باشگاه در تکاپوی یافتن جایگزین مناسب برای سرمربی موفق خود باشند.

در این چند روز از اسامی متعددی نام برده می شود از کارلوس کی روش گرفته تا علی دایی و حتی مهدی تارتار، اما در آخرین اظهار نظر که حسین بادامکی آن را گفته است ؛ نتیجه میگیریم که سرمربی فصل آینده قطعا خارجی خواهد بود و باید قلم قرمز روی نام اسامی ایرانی این لیست گرفته شود.

حال باید منتظر ماند و دید که مدیران پرسپولیس طی چند روز آینده کدام گزینه را برای نشستن بر روی نیمکت این تیم انتخاب خواهند کرد و آیا با رقم حدود 500 هزار دلار امکان جذب یک مربی خارجی خوب که شان باشگاه پرسپولیس هم رعایت بشود وجود دارد یا این که باید منتظر یک مربی دسته دومی باشیم!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/27qmv3

آخرین اخبار