تاریخ انتشار: 1403/03/25 19:38
کد خبر: 937

واکنش ربیعی به اتهام نقش داشتن در پرونده فساد؛ شکایت می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اتهامات مربوط به نقش خود در پرونده فساد در فوتبال واکنش نشان داد.
واکنش ربیعی به اتهام نقش داشتن در پرونده فساد؛ شکایت می‌کنم

به گزارش فرتاک ورزشی

محمد ربیعی در مورد اتهام نقش در پرونده فساد در فوتبال و  توزیع سکه‌ها در جامعه فوتبال اظهار داشت: به هر حال نزدیک به یک ماه است که این صحبت‌ها مطرح است. من سعی کردم که سکوت کنم. به دلیل اعتمادی که به نهادهای نظارتی و دستگاه قضایی داشتیم. تا این دوستان کارشان را انجام بدهند. بهترین مرجع برای اطلاع رسانی و بازرسی این مسائل همین دوستان هستند. ما مطمئن هستیم که همه چیز در نهایت مشخص خواهد شد.

وی افزود: الان احساس می‌کنم فضا طوری دیگری است. سعی کردم به طور کلی با شما صحبت کنم. در حقیقت بگویم اینجور داستان‌ها و مواردی که ایجاد می‌کنند، بخشی از آن می‌تواند ناشی از خصومت‌های شخصی خود بنده یا بقیه موارد باشد ما ابتدا باید اجازه بدهیم، که ابتدا دستگاه قضایی کار خودش را انجام بدهد. تا زمانی که دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی را چیزی را اعلام نکردند فکر می‌کنم بیان کردن، افترا زدن و هرگونه موارد می‌تواند راحت‌ترین کار ممکن باشد. من به شخصه خودم به شما اعلام می‌کنم برخودم محفوظ می‌دانم که به صورت قانونی اقدام خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به صحبت‌های رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی، تصریح کرد: مگر می‌شود کسی که سمت حقوقی در فدراسیون فوتبال دارد به راحتی صحبتی کند؟ حتماً صحبت‌هایی که انجام دادند دارای مستندات است. من آبرویم را در این فوتبال قطره قطره جمع کردم و سال‌ها زحمت کشیدم. به هیچ کسی اجازه نمی‌دهم با آبرو، شخصیت و شرافت کاری‌ام بازی کنند. بسیار از کیفیت فنی که در آن 4 سال در مس رفسنجان ارائه دادم، قویاً دفاع می‌کنم. فکر می‌کنم یکی از پروژه‌های درست کاری‌ام بوده که آنجا انجام شده است. حالا اگر فسادی آنجا وجو دارد که به صورت فردی است و فکر نمی‌کنم سیستماتیک باشد. دستگاه قضایی آن را بررسی خواهد کرد. اینکه شما با آبروی افراد بازی کنید کار درستی نیست. در نشست خبری هم قبلاً گفته بودم به راحتی با آبروی افراد بازی نکنید. هر کسی بخواهد چنین حرفی بزند قطعاً سعی می‌کنم در مراجع قانونی کارم را پیش ببرم.

ربیعی با اشاره به سوال اولیه مجری در مورد اتهام آمریت در توزیع سکه‌ها گفت:  اصلاً این‌طور نیست. حتماً قول می‌دهم به وقت و با مستندات درباره همه جزئیات صحبت کنم. این حرف‌هایی که  ربیعی گفته این سکه‌ها را بدهید کذب محض و غلط است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره لبریز شدن  صبرش، عنوان کرد:  میوه صبر شیرین است و زمان هم بهترین قاضی است اما صبر خودم لبریز شده است. تمنا می‌کنم هر چه زودتر دستگاه‌های ذیربط تکلیف این قضیه را روشن کنند و به اذعان کلیه مردم هم برسانند.

بعد از احضار یکسری مدیران حتماً ماجرایی در آن زمان وجود داشته که دستگاه‌های نظارتی مشغول بررسی آن هستند.»‌وی تصریح کرد: من مسئول فنی و سرمربی تیم هستم. هر صحبت و اتهامی به کسی وارد شده، خود آن شخص باید پاسخگو باشد. اتهاماتی را به من وارد کردند. در حالی که من مسئول  کار فنی و پروژه فنی‌ام هستم.

وی در مورد شائبه داوری مس رفسنجان تاکید کرد: تمنا می‌کنم 5 سال اخیر، یعنی امسال ذوب آهن را در کنار 4 ساله مس رفسنجان هم مورد بررسی قرار بدهید. 10 کارشناس داوری این مسئله را مورد بررسی قرار بدهند.  خواهش می کنم برنامه شما این کار را کند.  ما بیشترین تیمی بودیم که از داوری در سال گذشته و نبود کمک داور ویدیویی متضرر شدیم.

سرمربی پیشین  مس رفسنجان گفت: اولین سال حضور ما در لیگ برتر 30 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی داشتیم که در این 31 بازی حتی یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است. این پرونده هم می گویند مربوط به همان سال است. پس این چه بحث داوری بوده که در 31 بازی حتی یک پنالتی برای آن تیم گرفته نشده است. به هر حال همه ما هوش و قدرت استدلال داریم.

ربیعی با اشاره به جایگاه مس رفسنجان در لیگ یک عنوان کرد: تیم ما از ابتدا تا انتها صدرنشین بود و به لیگ یک صعود کرد.

وی راجع به اینکه بعد حضورش در مورد چه سرفصل‌هایی صحبت کرده، گفت: من قطعاً هر چه بوده، شفاف توضیح دادم. در مورد کارهای‌مان توضیح دادیم. فکر می‌کنم تعداد افراد زیادی به عنوان مطلع دعوت شدند. هر کدام به عناوین مختلفی دعوت شدند. این قول را به شما می‌دهم با مستندات در مورد هر چیزی که شبهه برانگیز است در رسانه ملی شرکت خواهم کرد  و جواب خواهم داد.  منتظرم تعیین تکلیف این داستان انجام شود.

سرمربی پیشین مس رفسنجان با طرح  پرسشی  نسبت به پرونده فساد در فوتبال، گفت:  مسئول برگزاری مسابقه مثلاً چکار می‌تواند انجام بدهد؟ در بحث اتهاماتی که مطرح است. حتماً در جاهایی که عنوان شده مورد بررسی قرار گرفته است. در مورد مدیر رسانه ای و تعامل او با دیگران مشخص است؛  کما اینکه مدیر باشگاه می تواند پاسخگو باشد. قطعاً تا الان پاسخگو بوده است. قطعاً مدیر باشگاه در مورد تمامی بخش‌ها از جمله مدیریت رسانه باشگاه نفر پاسخگو است. من از آقای زیندینی خواهش می‌کنم تشریف بیاورند و مشخصاً درباره این موارد صحبت کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/4m8v82

آخرین اخبار