تاریخ انتشار: 1403/03/25 08:43
کد خبر: 910

کنعانی زادگان 2 پیشنهاد خارجی دارد/ ماندن یا رفتن، دغدغه این روزهای ستاره های سرخ پوش

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس با دو پیشنهاد خارجی روبرو شده است.
کنعانی زادگان 2 پیشنهاد خارجی دارد/ ماندن یا رفتن، دغدغه این روزهای ستاره های سرخ پوش

به گزارش فرتاک ورزشی

 محمد حسین کنعانی زادگان که بعد از دو فصل دوری از پرسپولیس و بازی در لیگ قطر دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کرد، موفق شد با تیمش در لیگ امسال عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. کنعانی که مدافع فیکس تیم ملی هم محسوب می شود، در نیم فصل دوم جزو بهترین های پرسپولیس بود و چند گل هم برای تیمش به ثمر رساند.

کنعانی زادگان یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد ولی طی روزهای اخیر با دو پیشنهاد خارجی مواجه شده است. یک تیم اماراتی و یک تیم از کره جنوبی به جذب مدافع ملی پوش پرسپولیس علاقه نشان دادند و پیشنهاد خود را به این بازیکن اعلام کردند.

از آنجایی‌که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد دارد و بند جدایی هم در قراردادش نیست، نمی تواند بدون اجازه باشگاه پرسپولیس جدا شود. کنعانی زادگان برای جدایی باید رضایت باشگاه پرسپولیس را بگیرد و این موضوع کار را برای لژیونر شدنش سخت خواهد کرد. مدافع قرمزها به تیم های خواهانش اعلام کرده به دلیل داشتن قرارداد خودش نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد و آن ها باید برای جذبش با مدیران پرسپولیس مذاکره کنند. با توجه به کیفیت بالای این بازیکن و اهمییت حضورش برای پرسپولیس، بعید است مدیران این باشگاه اجازه جدایی به ستاره ملی پوش تیمشان را بدهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/4j5no2

آخرین اخبار