تاریخ انتشار: 1403/03/27 08:45
کد خبر: 1034

فراستی فوتبال با کدام کارنامه؟! آقا پیروز؛ کدام مربی را قبول دارید برای استقلال بیاورند؟

پیروز قربانی طی چند سال اخیر به تمامی مربیان استقلال و حتی تیم ملی انتقاد کرده است.
فراستی فوتبال با کدام کارنامه؟! آقا پیروز؛ کدام مربی را قبول دارید برای استقلال بیاورند؟

علی مسعودی؛ پیروز قربانی از جمله مربیانی است که چندان کارنامه موفقی در عرصه مربیگری ندارد ولی تا می‌تواند از اکثر مربیان؛ بخصوص مربیان استقلال انتقاد می کند و هیچ مربی را قبول ندارد! او آنقدر از دیگر مربیان انتقاد کرده که صدای علی نظرمحمدی هم درآمده و همین مربی هم کارنامه متوسط و شاید ضعیف قربانی را زیر سوال برده است. اصلا یکی نیست از قربانی بپرسد با چه کارنامه ای از اکثر مربیان انتقاد می کنی؟!

 مدافع سابق استقلال در این چند سال اخیر هر مربی که هدایت آبی ها را برعهده گرفته به آنها حمله کرده و ایرادهای فنی و غیره فنی گرفته است. پیروز قربانی حتی از استراماچونی هم ایراد گرفت و حاضر نشد دستیار این مربی ایتالیایی شود.  او از شفر و ساپینتو هم ایراد گرفت و از فرهاد مجيدي که تيمش بدون شکست قهرمان شد نیز انتقاد کرد و سیستم آنها را قبول نداشت.

 پیروز قربانی از کارلوس کی روش هم کلی انتقاد کرد و ایراد گرفت تا نشان دهد کارش فقط انتقاد کردن است؛ حال چه مربی موفقی باشد و چه نباشد. او که خودش کارنامه چندانی در عرصه مربیگری ندارد و در زمان فوتبالش نیز با اینکه در استقلال و چند تیم دیگر بازی کرده اما هیچ وقت رنگ بازی ملی را ندید که اگر چند  بازی ملی نیز داشت قطعا خیلی بیشتر از اینها به تاکتیک مربیان حمله می کرد و ایراد می گرفت.

 وقتی قربانی از کی روش، جواد نکونام و استراماچونی و فرهاد مجيدي ایراد گرفت و همه از تیغ انتقاد خودش گذراند باید از او پرسید؛ کدام مربی را قبول دارد که باشگاه استقلال آن را انتخاب کند؟ بهتر است او همین الان به هلدینگ خليج فارس مشاور دهد و خيالش از بابت سرمربی آبی ها برای فصل بعد راحت کند.

در هر حال قربانی به نوعی یک مسعود فراستی ( منتقد سينما)  فوتبال است که کارنامه موفقی در فوتبال ندارد ولی از همه مربیان ایراد می‌گیرد؛ بخصوص مربیان استقلال تا شاید روزی خودش به نیمکت تیم سابقش برسد که قطعا او حالا حالاها با این کارنامه به نزدیک نیمکت تیم سابقش نخواهد رسید. فراستی فوتبال! بهتر است برای رسیدن به نیمکت آبی‌ها اول کارنامه‌اش را بالاتر ببرد و چند قهرمانی بیاورد و بعد از مربیان ایراد بگیرد تا حداقل هواداران و کارشناسان به خاطره کارنامه‌اش حرف‌هایش را منطقی‌ بدانند و استفاده کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/4j59e2

آخرین اخبار