تاریخ انتشار: 1403/03/24 21:36
کد خبر: 907

الاتحاد عکس کریم بنزما را حذف کرد!

انتشار خبر بازی دوستانه الاتحاد و سویا در صفحه رسمی باشگاه عربستانی، ابهاماتی را پیرامون آینده کریم بنزما ایجاد کرد.
الاتحاد عکس کریم بنزما را حذف کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی

باشگاه الاتحاد ساعاتی قبل در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که در تاریخ 26 جولای در چارچوب مسابقات جام آنتونیو پوئرتا و به منظور آماده‌سازی برای فصل آینده، در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان در دیداری دوستانه به مصاف تیم سویا خواهد رفت.

اما نکته جالب اینکه باشگاه الاتحاد در ابتدا این خبر را با پوستری که تصویر کریم بنزما و سرخیو راموس (هم‌تیمی سابق بنزما در رئال مادرید و کاپیتان فعلی سویا) روی آن بود، اعلام کرد اما دقایقی بعد این توییت را حذف کرد و با پوستری که لوگوی دو باشگاه روی آن نقش بسته بود، این خبر را منتشر کرد.

این موضوع باعث شد بار دیگر ابهاماتی در مورد آینده بنزما یا حداقل حضور او در این مسابقه شکل بگیرد، چراکه این بازیکن فرانسوی احتمالاً تا زمانی که آینده و سرنوشت او در تیم مشخص نشود، در رویارویی‌های دوستانه حضور نخواهد داشت. از طرفی قرارداد راموس هم در ماه جاری به پایان می‌رسد و او در آستانه جدایی از سویا قرار دارد.

بنزما در طول فصل گذشته در 21 بازی در لیگ روشن حضور داشت و تنها 9 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد تا تیمش در رده پنجم قرار بگیرد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را کسب نکند.

لازم به ذکر است که برخی اخبار منتشر شده حاکی از آن است که بنزما در آستانه جدایی از الاتحاد در تابستان امسال قرار دارد.

yseih30g


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/4dxlq3

آخرین اخبار