تاریخ انتشار: 1403/03/23 10:39
کد خبر: 844

کنعانی ستاره ازبک‌ها را بیرون فرستاد

ستاره تیم ملی ازبکستان در خط حمله این تیم در ورزشگاه آزادی کاری از پیش نبرد.
کنعانی ستاره ازبک‌ها را بیرون فرستاد

به گزارش فرتاک ورزشی

 الدور شومورودوف مهاجم نوک تیم ملی ازبکستان که به خاطر حضور در سری آ شناخته‌شده‌ترین بازیکن این تیم به حساب می‌آید در بازی مقابل ایران کاری از پیش نبرد و خیلی زود هم تعویض شد.

    در شرایطی که به خاطر آشنایی فوتبالدوستان و هواداران استقلال و پرسپولیس با ماشاریپوف و اورونوف، بیشتر اهالی فوتبال حرکات این دو ستاره ازبک را زیر نظر گرفته بودند، اما مهمتر از آنها الدور شومورودف بود که در نوک حمله و با بازوبند کاپیتانی بازی می‌کرد و البته در طول حضورش در زمین هیچ کاری از پیش نبرد.

محمد حسین کنعانی‌زادگان که بعد از یک بازی محرومیت به قلب دفاع تیم ملی برگشته بود، در این مصاف حیثیتی و دشوار در چند نوبت بهترین و شناخته‌شده‌ترین بازیکن ازبک‌ها را مهار کرد و اجازه هنرنمایی به او نداد. کنعانی از ابتدای بازی با این مهاجم درگیر بود که بعضا با خطا او را متوقف می‌کرد اما مقابل شومورودوف هرگز کم نیاورد و به نوعی برنده این دوئل تن به تن بود.

کنعانی کاری کرد تا کاتانچ در دقیقه 57 و خیلی زود مهاجم نامدار تیمش که برای کالیاری بازی می‌کند را از زمین بیرون بکشد و اینجا بود که مشخص شد شماره 13 ایران این دوئل انفرادی را برده و کاتانچ به این نتیجه رسیده که بهترین مهاجمش نیز نمی‌تواند کاری مقابل خط دفاع ایران و کنعانی زادگان از پیش ببرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/3wond4

آخرین اخبار