تاریخ انتشار: 1403/03/27 10:02
چهارمین حضور شهباززاده در فینال حذفی
کد خبر: 1038

ستاره استقلالی بازهم دنبال گل قهرمانی است

ستاره باتجربه مس رفسنجان برای چهارمین بار حضور در فینال جام حذفی را تجربه می‌کند.
ستاره استقلالی بازهم دنبال گل قهرمانی است

به گزارش فرتاک ورزشی

سجاد شهباززاده مهاجم باتجربه فوتبال ایران که در لیگ بیست و سوم برای مس رفسنجان بازی کرد، همراه با نارنجی‌پوشان به فینال حذفی راه یافته و امیدوار است باز هم گل قهرمانی تیمش را در این تورنمنت بزند.

شهباززاده که روز گذشته در ترکیب اصلی مس رفسنجان به میدان رفت و در جریان ضربات پنالتی ضربه خودش را به گل تبدیل کرد و زمینه ساز صعود به فینال شد، حالا برای چهارمین بار حضور در دیدار پایانی جام حذفی را تجربه می‌کند.

این مهاجم باتجربه دو بار با استقلال در فصول 94-95 و 1401-1402 به فینال جام حذفی رسید و جالب اینکه هردو بار طعم شکست را چشید و نتوانست به جام برسد. او در فصل 95-96 اما با نفت تهران علاوه بر حضور در فینال توانست به عنوان قهرمانی برسد و حالا با مس رفسنجان برای چهارمین بار در مسابقه نهایی جام حذفی حضور خواهد داشت.

نکته قابل توجه این است که در زمان حضور نفت تهران در فینال حذفی سجاد شهباززاده گل قهرمانی این تیم را وارد دروازه تراکتور کرد و حالا این بازیکن امید زیادی به تکرار گلزنی در فینال جام حذفی دارد.

شهباززاده که کلیدی‌ترین مهره تیم محرم نویدکیا در خط حمله به شمار می‌رود، برای آخرین بازی فصل همراه با مس رفسنجان انگیزه زیادی دارد. او دیروز بعد از بازی با آلومینیوم نیز بسیار خوشحال بود و حالا خود را برای دیدار با سپاهان که سابقه حضور در آن و آقای گلی با پیراهن آن را دارد آماده خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/3n9ex4

آخرین اخبار