تاریخ انتشار: 1403/03/26 21:59
کد خبر: 1028

پایان فصل خوب گلر پرسپولیسی با خاطره تلخ

احمد گوهری نتوانست با قهرمانی در جام حذفی و ثبت اتفاقی تاریخی، آلومینیوم را ترک کند.
پایان فصل خوب گلر پرسپولیسی با خاطره تلخ

به گزارش فرتاک ورزشی

پس از تساوی یک بر یک در پایان 120 دقیقه تلاش، مس رفسنجان موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی، راهی دیدار فینال جام حذفی شود. مسابقه‌ای که به خاطره‌ای تلخ برای بازیکنان آلومینیوم اراک از جمله احمد گوهری تبدیل شد.

گوهری، که در جام حذفی مقابل تیم‌های بزرگ همچون پرسپولیس درخشیده بود و در آن دیدار دو ضربه پنالتی را با موفقیت مهار کرده بود، در دیدار برابر مس رفسنجان تحت فشار قرار گرفت و اشتباهی مرتکب شد که سبب گردید منتظر محمد این فرصت را به گل تبدیل کند و مس رفسنجان را پیش بیندازد.

هر چند که آلومینیوم به بازی برگشت اما در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب حریف خود شد. احمد گوهری که فصل خوبی را سپری کرده بود، علاوه بر درخشش برابر پرسپولیس، مقابل تیم‌های نساجی و چادرملو نیز کلین شیت کرده بود اما بدبیاری باعث شد تا او نتواند فصل خوبش را تکمیل کند.

مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم، در نشست خبری پس از بازی درخصوص گوهری و اشتباه او روی تک گل مس بیان کرد: "این اتفاقی است که معمولاً برای خیلی از دروازه‌بان‌ها می‌افتد که متأسفانه امروز نیز برای ما رخ داد. همین بازیکن جلوی پرسپولیس توانسته بود دو ضربه پنالتی را بگیرد. ما به دنبال مقصر نیستیم، بهتر است ما توانستیم بازیکنانمان را پس از پایان فصل آنالیز کنیم. بدترین کار این است که در یک بازی پایاپای که تیم خیلی خوب و قوی کار کرده و در ضربات پنالتی شکست خورده، باخت را گردن کسی بیندازیم و به نظر من این کار درستی نیست."

 احمد گوهری

    گوهری با اجرای‌های قوی خود در فصل جاری نشان داده بود که یکی از دروازه‌بانان خوب لیگ است، او امیدوار بود تا بتواند یک بار دیگر در جام حذفی برای تیمش بدرخشد و آلومینیوم را به فینال جام حذفی برساند اما این اتفاق رخ نداد و بدشانسی هم تیمی‌های او روی ضربات پنالتی، مانع از تحقق این رویا شد.

این دروازه‌بان که با قراردادی قرضی از پرسپولیس در آلومینیوم حضور داشت، امیدوار بود تا با قهرمانی به جمع سرخ پوشان بازگردد ولی رویای او محقق نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/399pq3

آخرین اخبار