تاریخ انتشار: 1403/03/26 07:59
کد خبر: 952

کاپیتان رئال از حضور در عربستان پشیمان شد

ناچو، کاپیتان رئال مادرید، برای حضور در لیگ عربستان بسیار مردد است و به نظر می‌رسد که از این کار پشیمان شده است.
کاپیتان رئال از حضور در عربستان پشیمان شد

به گزارش فرتاک ورزشی

قرارداد ناچو با رئال مادرید در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید و او هنوز تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه یا ترک سانتیاگو برنابئو نگرفته و همه منتظر مشخص شدن تکلیف او برای فصل آینده هستند.

مدیران رئال پیش از این پیشنهادی را برای امضای قرارداد جدید به این بازیکن ارائه کرده بودند اما گفته می‌شود که نداشتن فرصت کافی برای حضور در میدان باعث شده است که او به صورت جدی به جدایی از این باشگاه و پیوستن به تیمی که بتواند در آن بیشتر بازی کند فکر کند.

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که پیشنهاد باشگاه الاتحاد برای به خدمت گرفتن او کاملا جدی است و احتمال دارد که کاپیتان رئال فصل آینده با پیراهن این تیم و در رقابت‌های لیگ عربستان به میدان برود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که ناچو تردیدهای بسیار جدی برای حضور در عربستان دارد. این در حالی است که او و باشگاه الاتحاد هم با وجود مذاکرات برای امضای قرارداد دو ساله هنوز پیشرفت خاصی در قرارداد نداشته‌اند و احتمال این که این انتقال منتفی شود بسیار زیاد است. گفته می‌شود که مدیران رئال انتظار دارند که او تصمیم نهایی را در چند روز آینده بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/3995e3

آخرین اخبار