تاریخ انتشار: 1403/03/25 09:07
این صحبت‌ها دیدگاه شخصی او بوده است
کد خبر: 912

واکنش کمیته انضباطی به اظهارات جنجالی جاودانی

رئیس کمیته انضباطی نظر خود را درخصوص صحبت‌های رضا جاودانی اعلام کرد.
واکنش کمیته انضباطی به اظهارات جنجالی جاودانی

به گزارش فرتاک ورزشی

شب گذشته ویدیوهایی از اظهارات جنجالی رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص فساد در باشگاه مس رفسنجان، به صورت گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شد.

البته ادعاهای جاودانی تنها به باشگاه مس رفسنجان محدود نمی‌شد و همین مسئله باعث گردید تا اظهارات او در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وایرال شود و حالا این موضوع با واکنش رئیس کمیته انضباطی همراه شده است.

ابوالفضل حسن‌زاده در این خصوص گفت: حفظ حرمت و آبروی افراد مورد تاکید همیشگی ما بوده است. از طرف دیگر، با عنایت به اصل برائت و اینکه تنها رکن قانونی رسیدگی به جرایم اشخاص حقیقی و حقوقی مرجع قضایی صالحه است، با توجه به صحبت‌های مطرح شده از سوی رضا جاودانی در مصاحبه با یک رسانه، این اظهارات صرفا دیدگاه شخصی وی بوده و هیچ‌گونه ارتباطی با جایگاه تشکیلاتی نامبرده نداشته، ندارد و نخواهد داشت.

وی افزود: ارکان قضایی فدراسیون طبق قوانین و آیین‌نامه‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا از هرگونه مصاحبه، گفت‌وگو و... ممنوع هستند. اگر هم اطلاعاتی وجود دارد، می‌بایست در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد و در این باره فدراسیون فوتبال هم کما فی‌السابق همکاری‌های کامل و تنگاتنگی با مراجع ذی‌ربط خواهد داشت


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/2l5d74

آخرین اخبار