تاریخ انتشار: 1403/03/24 16:02
زکی‌پور آماده مهار هم‌تیمی سابق:
کد خبر: 905

تقابل جذاب استقلالی‌ها در نیمه نهایی حذفی!

جدال برزای و زکی‌پور یکی از جذابیت‌های دیدار سپاهان و گل‌گهر خواهد بود.
تقابل جذاب استقلالی‌ها در نیمه نهایی حذفی!

به گزارش فرتاک ورزشی

 میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم سپاهان آماده تقابل با همبازی سابق خود در تیم گل‌گهر می‌شود و رو به رو شدن این دو بازیکن از جذابیت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود.

بهنام برزای و میلاد زکی‌پور دو بازیکنی بودند که در زمان علیرضا منصوریان در استقلال فرصت حضور در ترکیب را پیدا کردند و در یک دوره زمانی به سطح اول فوتبال ایران شناخته شدند و در ترکیب استقلال به میدان رفتند.

سال‌ها از این اتفاق می‌گذرد و هر دو بازیکن با کوله‌باری از تجربه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با پیراهن سپاهان و گل‌گهر مقابل هم قرار خواهند گرفت و مامور مهار یکدیگر خواهند شد، بهنام برزای که در سمت راست خط دفاعی گل‌گهر به میدان می‌رود میل بالایی برای حضور در حملات دارد و با توجه به بالانس تیمی سپاهان و حضور حداکثری رضاییان در حملات، زکی‌پور مسئولیت‌های دفاعی بیشتری خواهد داشت که مهار برزای یکی از برنامه‌های تاکتیکی سرمربی سپاهان خواهد بود.
2043195

میلاد زکی‌پور از اکثر مسابقات این فصل سپاهان به میدان رفته است و یکی از بازیکنان مورد اعتماد مورایس برای حضور در ترکیب اصلی خواهد بود و در بازی نیمه نهایی جام حذفی حضور موثری خواهد داشت.

زکی‌پور در تمرین امروز سپاهان با انگیزه‌های بالایی حاضر شد و در کنار دیگر بازیکنان سپاهان برنامه‌های تاکتیکی را مرور کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.net/d/2aygk2

آخرین اخبار